[vc_row css=”.vc_custom_1531552403914{margin-bottom: 20px !important;padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;}”][vc_column][woodmart_responsive_text_block align=”right” woodmart_css_id=”5fa7a23c6130b” woodmart_empty_space=”” content_width=”100″ inline=”no”]سوالات متداول و راهنماییهای ارسال[/woodmart_responsive_text_block][woodmart_responsive_text_block size=”small” align=”right” woodmart_css_id=”5fa7a25bd46ea” woodmart_empty_space=”” content_width=”100″ inline=”no”]
اطمینان در خرید و رضایتمندی از اصول اولیه فروشگاه اینترنتی Akams است. ازاینرو ما قوانینی را وضع کردهایم تا در صورتی که کالای فروخته شده دارای شرایط خاصی باشد (اعم از اشکال فنی، ظاهری، مغایرت و…) خریدار بتواند کالا را به بخش فروش مرجوع نماید. جهت اطلاع از قوانین ارجاع کالا، شرایط زیر را در نظر داشته باشید.
+ اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
پاسخ: اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، به بخش فروش از طریق تلفن و یا ایمیل، اطلاع داده شود .
اگر ایراد فنی در نگاه اول قابل تشخیص باشد، باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.
تبصره: اشکالهای فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) نیز شامل مرجوعی کالا نمیگردد
+ اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد
پاسخ: در صورت وجود مغایرت در شکل ظاهری و یا مشخصات فنی کالا با نمونه سفارش داده شده در وب سایت، خریدار موظف است طی حداکثر 24 ساعت، مغایرت را به بخش فروش اطلاع داده. همچنین خریدار در صورت مشاهده مغایرت در کالای درخواستی و کالایی که تحویل گرفته است، نباید به هیچ طریقی از کالا استفاده نماید.
[/woodmart_responsive_text_block][/vc_column][/vc_row]